lördag 2 februari 2013

Trevlig kväll

Trevlig kväll har vi haft i kväll! Bästa Tobias, Frida och Stina har varit här på middag! Så länge sen vi sågs och alltid lika trevligt! Som vanligt är jag över jävligt dålig med kameran så nä, inga bilder den här gången heller!

I morgon ska vi ha ett litet kalas och fira min 25+moms års dag! Då kommer familjen och framför allt min nyförlovade lillebror med familj :-) <3! Det ska bli mysigt! Jag ska baka mumsiga (förhoppningsvis) muffins!!

Sommarens planer börjar ta fart! Lite hotell bokades i dag och flyget ska bokas! Huvudvistelsen är på g att bli bokad! Återkommer med detaljer när det är mer klart! Stora charter familjen ska bege sig ut på resa och då inte med charter :-o!!!!

På tal om charter, om tre veckor sitter jag på min altan på Grankan och smuttar på ett glas vin! Tråkigt? Nop inte ett dugg!!!

Ha en bra kväll!
Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar