tisdag 5 februari 2013

four completed, one left

Så är det :-)! Har nu gått ner 4 av 5 kg till delmål ett. Två veckor kvar drygt så jag borde ju fixa det!!! Så himla skönt när man ser resultat men det är lätt att man glömmer att det faktiskt bara gått tre veckor! Man blir lite ivrig och vill gå ner mer och snabbt! Men det är svårare att hålla det då så ett steg i taget!!!

I söndags hade vi lite kalas och jag syndade lite men de var det värt! Jag hade bakat muffins med dumle och daim :-)! Å så fina saker jag fick! Tack snälla <3!!

Idag hämtade jag även upp ett paket som jag fått från Fritidsresor!?! Två badlakan låg det där i, perfekt till resan! Hade glömt att man skulle få det när man skaffade deras bluecard!!

Idag var det dags för näst sista kursen i skolan! Läraren har jag haft tidigare när jag pluggade på IHM och han är så bra! Tänk att han kan göra ekonomistyrning lite roligare! I morgon kväll efter skolan har vi introduktion i examensarbetet! Det ska bli riktigt kul men av erfarenhet vet jag att det kommer krävas en hel del från min sida! Så om ni inte hör av mig vet ni vad jag gör!! Just nu snurrar många tankar! Vad ska man skriva om. Ska man skriva själv eller med någon annan? Det är ju skönt att bara ha sig själv att anpassa sig till men vid examinationen är det ju fantastiskt skönt att slippa stå där framme själv! Ja, vi får väl se vad som händer i morgon!

Nu kommer min skrutta från gymnastiken så jag ska spendera lite tid med henne!

Ha en bra kväll!

Kram C







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar