onsdag 30 januari 2013

Fastnade med handen i kakburken

Ha ha ja nästan i alla fall!!! Skulle tränat hemma idag men roliga veckan slog till med buller och bång! N är på konferens, med andra ord är mitt dåliga samvete bortrest! Ja erkänner, gick bananas i syndarskåpet! Det skåpet är väldigt överfullt nu förtiden, konstigt, det har varit så sen jag börja banta :-o!!! Nåja, i min jakt på onyttigheter såg jag jordnötsburken jag köpte för ett tag sen! Jag var så inne i att svulla att jag till och med missade att jag skar mig på burkens kant!! Märkte det nu efter! Å Gud, alla ska väl ha bakslag och nu sitter jag här i soffan och känner mig nöjd, he he!
Dagens lärdom: roliga veckan samtidigt som N är på konferens! Big No No!!!!

Philip var mycket bättre i morse när han vakna men nu på kvällen misstänker jag att han fått kräksjukan! Hej och hå!!! Håller tummarna för en lugn natt! N kommer hem i morgonbitti och löser av mig så jag kan gå till jobbet!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar