lördag 9 februari 2013

Bröllop och semester

Det vankas bröllop!!! Inte vilket bröllop som helst utan syrianskt bröllop! Jag är jätte nervös! Jag har ju ingen koll på deras traditioner och bröllops vett och etikett! Det ska i alla fall bli fantastiskt roligt att få delta! Det är en gammal arbetskamrat som ska gifta sig! Och vilken inbjudan!!! Satte ju prägeln på bröllopet kan man säga :-o!!!

Sommarens semester är nu bokad!!! Jag vet, vi har ju inte ens kommit iväg till Grankan än men det gäller att vara ute i god tid! En vecka kommer att spenderas i Italien, Marotta närmare bestämt!! Vi åker med våra goa vänner Angelica och Tomas och deras två grabbar! Moa är helt till sig i brallan och jag med kan jag lova!! Nu ska fläsket ryka för det är inte ofta man ser runda Italienare och ingen vass finns det där heller!!!

I kväll blir det lite Mello och synda med popcorn ska jag göra :-)!

Ha en bra helg!
Kram C



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar