måndag 21 januari 2013

Förkyld

Urs jag har blivit dunder förkyld :-(! Kan ju bero på alla nya barn jag träffade i lördags! Ingen Pilates blev det idag, men i stället unnar jag mig en hårtoning :-)! Sitter här på toagolvet med färg i hela håret ha ha! Chokladbrunt är det tänkt att det ska bli!

Jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu, mitt i bokslutet och allt! Jag har i alla fall köpt Kan Jang och jag övertalar mig själv att det snart ska gå över :-)! Lämnade mitt rum på kontoret i total kaos idag ser inte fram emot att komma dit i morgon! Skulle nästan behövt sätta en lapp på dörren "varning - bokslut pågår" eller vad tycker ni om kaoset???

När jag kom hem idag fick jag en härlig överraskning, taxfree katalogen hade kommit! Så det innebär att det inte är länge kvar till vår resa, jag längtar så jag döööör!!!

Å jag glömde ju uppdatera er om vikt igår, totalt på två veckor -2,5kg vilket är halvvägs till mitt första delmål och hela -6cm över magen!!! Så synd att jag inte kom iväg på träningen idag men det finns ju fler dagar!!!

Ha en bra kväll!

Kram C



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar