måndag 28 januari 2013

Sjukstuga

Är det här! Jag var dunder förkyld förra veckan och därför blev det näst intill ingen träning! Barngympa i lördags och hemma träning igår! -0,5kg slutade vecka 3 på och totalt -3kg! 2kg kvar till delmål 1. Nu lägger vi i en högre växel! Väldigt roliga planer smids till sommaren och då måste jag vara i Mål! Klart att jag kommer vara ;-)! I dag stod Pilates på schemat, segade mig dit men är super nöjd över att ha varit där!

Nu är det annars barnens tid att vara sjuka! Philip med influensa och Moa med vinterkräksjuka! Hej och hå, handspriten går varm kan jag lova! I morgon jobbar jag hemma så jag får rå om mina barn! Idag när jag kom hem låg de utslagna på soffan!

Nu ska jag mysa med en kopp te innan det är dags att sova!

Ha en bra kväll!
Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar