måndag 31 december 2012

Oj

Titta här ligger en öde blogg och skräpar... Jag har inte haft tid, ork eller lust! Men nu är det är tolv timmar kvar på det här året är det väl dags att summera 2012!

Vilket år det har varit, på gott och ont!!! Årets absoluta höjdpunkt är självklart när jag fick säga ja till min fantastiska man!!! Det är en dag jag alltid kommer att bära med mig nära mitt hjärta!
Jag blev även faster till en underbar liten Milton!! Moa har klarat av första terminen i ettan med fina omdömen! Och 2012 var året när Philip blev en liten bus pojke!!!

Nu blickar vi fram emot 2013 med allt vad det har att erbjuda! Vi ser fram emot en vecka på Karnarieöarna på sportlovet! Sen får vi se vad som händer!

Önskar er alla ett gott slut och ett gott nytt! Hoppas 2013 blir ett fantastiskt år!!!!!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar