torsdag 10 januari 2013

Nytt år, nya vanor

Japp, känns som vi hört det förr... Men nu ni är det mycket på g! Jag körde igång efter juluppehållet med kost och träning och det går riktigt bra! Delmål 1: -5kg till sportlovet!! Mina "rådgivare" tror att det är fullt möjligt! För mig känns det inte som jag har något val! Ska ju trots allt klämma mig i en bikini då så ja, nu kör vi!!!

Moa har gått upp en grupp på sin gymnastik och tränar numer med Microtruppen!!! Hon är så glad!! Jag själv råkade nämna när jag pratade med ordförande att har haft en liten karriär som tränare så nu är det jag som ger mig in i gymnastikens värld igen!! Nu som tränare för en grupp med små treåringar och för en grupp 4-5åringar! Philip får helt enkelt börja på gympa i höst ;-). Tycker faktiskt att det ska bli väldigt roligt! Den ena gruppen tränar mellan 10:00-11:00 och den andra mellan 11:00-12:00 på lördagar så det är ju ingen jätte uppoffring!!
Dessutom kommer N att spela innebandy i SIL igen varannan lördag samt eventuellt onsdagskvällar! Moa tränar tisdagar 18:00-19:30 och söndagar 10:00-12:30 och någonstans däremellan ska jag hinna med min egen träning! Har vi blivit träningsfamilj eller vad?!? Gillar skarpt starten på 2013! Nu måste jag ju sluta röka oxå men det tar vi sen, en sak i taget!!!

Så här kommer min träning se ut nästa vecka:
Må: Pilates (bra för min onda nacke)
Ti: Pw
On: eget träningspass på Tullinge Hälsokälla, upplagt av PT
To: Pw
Fr:Pw
Lö: hemmaträning, upplagt av PT
sö: Pw

Just nu är fokus på att komma in i rutiner och gå ner! Bygga muskler tar vi sen ;-)

Hur har året startat för er?

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar