fredag 30 november 2012

Jobbiga nätter

Dessa nätter börjar ta ut sin rätt nu! Philip har oroliga nätter lite väl ofta! Natten till igår var vi väl uppe ett tiotal gånger, han vaknar i panik och är rädd för de ena och det andra! I går ringde de från dagis igen för att de trodde att han var dålig! Klart att han blir låg av allt vakande på nätterna jag själv känner mig som ett vrak! Han var lite varm i går kväll och han har ju hosta så i dag är vi hemma! Å så pigg han är idag! Ja, i natt sov han ju hela natten.... Jag skulle egentligen vara i skolan i dag men ska jag vara ärlig är det väldigt skönt att vabba idag!

I kväll ska vi råda bot på en av alla orsaker till nattskräcken! Han har nämligen vaknat i panik av glassbilen och det har han pratat om flera nätter efter så i dag ska vi gå och handla när glassbilen kommer så han förstår att det faktiskt är en snäll bil. Jag förstår ju vad det här innebär! Nu kommer det vara tjafs och tjat i stället varje gång den kommer! Men vi har övervägt det och jag tar mycket hellre den diskussionen än att ha en livrädd son flera nätter efter!!

Nu har vintern kommit på riktigt! Får se om vi inviger årets pulkaåkning i helgen! Backen utanför dörren är i alla fall redo :-)!

Ha en bra helg!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar