tisdag 20 november 2012

Urs då

Ja, det var inge roligt idag! Jag var ju på min hälsobedömning. Tyvärr hade hon glömt något så jag kunde inte göra konditionstestet! Nää synd ;-). Men jag ska göra det nästa vecka! Det var sorgliga siffror som presenterades! Törs inte delge er än. Men kan säga att min fett % låg på 43%! Bör ligga runt 30%....

Jag kommer att få mitt kostschema senast torsdag av dietist. Ska även träffa en PT som ska ge mig mitt träningsschema! Men fram tills dess har jag fått ett komma i form promenad program! Får börja i morgon lite smått! I morgon ska jag även träffa samtalscoachen för ett första möte. Kan vara en bra uppladdning till tentan på eftermiddagen!
I morgon smäller det, dags för beskattningstenta. Det braiga med juridiktentor är att man får ha så mycket material med sig! Det dåliga är att det som är det svåraste är att tolka lagtexten och hålla koll på alla hänvisningar samt undantag! Det går som det går, det brukar ju fungera för mig :-)!

Meeeeen nu kör vi! Beach 2013, here we come!!!!!!!!!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar