onsdag 28 november 2012

Samtalscoach

Idag var första besöket hos samtalscoachen! Väldigt spännande måste jag säga! Kan vara nåt det där!!!! Vi berörde nutid, dåtid och framtid. Smått och stort! Jag har länge funderat på en mentor! Då kanske mer på jobbplanet! Men va f-n, det här är kanske "the shit"!

Annars då? Jo bilen går bra, snön faller som bäst utanför fönstret och jag läääääääängtar efter sommaren! Jag och Moa bestämde på vägen hem i dag att NÄR vi blir miljonärer ska vi flytta till varmare breddgrader på vintern!

Ja, just det! Jag har nu kommit igång med kostplanen och det går faktiskt bra!!!! Tappar massa vätska och det märks!!!! Idag dukades det upp sju sorters kakor på eftermiddagsfikat i skolan! Men jag mumsade på mina nötter och surade inombords när alla andra smaskade i sig och berömde hur gott det var!!!

Ja, ja vad är en bal på slottet!?! Nu är jag så trött så nu går jag och lägger mig och hoppas det är sommar i morgon när jag vaknar!!! Inte så troligt va? 😱

Ha en bra kväll!!!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar