onsdag 31 oktober 2012

En försmak

Av vintern fick jag igår! Lämnade vid halv åtta ett regnigt Stockholm och landade 45 minuter senare i ett vintrigt Östersund! Vilken otroligt mysig stad! Vi tog oss med hyrbil till Hackås som ligger ca: 45 minuter från Östersund för att besöka det företag som skannar alla våra leverantörsfakturor! Vi ser bara våra fakturor digitalt! Det var verkligen en upplevelse! Tänk att det finns människor som arbetar med att öppna våra fakturor och sorterar dessa i rätt ordning! Den mesta hanteringen av våra fakturor sker manuellt! Man behöver få uppleva detta för att få en en förståelse för varför det ibland blir fel! Jag kan säga att man blir otroligt mer ödmjuk!
Det här företaget hanterar flera hundra företag och med våra 30000 fakturor om året ligger vi långt efter de större företagen mängdmässigt!

Vårt besök var klart vid tre och planet hem gick inte förns halv åtta så vi hann även strosa i Östersund och fönster shoppa!

En jäkligt bra dag helt enkelt! Att dessutom flyga två gånger samma dag var bra terapi för en flygrädd som mig! Kunde faktiskt njuta på resan hem trots ganska mycket turbulens! Klappar mig självt stolt på axeln ;-)

Nu ska jag slänga mig i ett varmt bad!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar