lördag 27 oktober 2012

Muffins

Urs har inte blivit så mycket bloggande... Men det händer inte speciellt mycket just nu heller... Varvar jobb med skola och ska jag vara ärlig så är jag just nu HELT slut! :-(! Mörkret gör inte saken bättre! Det som lockar mig just nu är stunderna som jag kan sitta på soffan och vara apatisk! Till och med mina klasskompisar undrade i veckan vad det var med mig! Jag brukar prata ganska mycket men varje gång jag öppna munnen svarade jag på fel saker! Läraren måste ju trott jag var ett hopplöst fall!!!

Ja, ja, idag har vi i alla fall varit och köpt vinterkläder till barnen! Och lilla bilen har fått vinterdäck! Jag var inte riktigt redo för snö än men kör på ba, nu e vi redo!!!

I kväll har vi bakat muffins så nu är det lördagsmys!!!

Ha en bra helg!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar