lördag 5 maj 2012

3 veckor kvar

Hej vänner!

Ja, 3 veckor kvar nu. Herregud va fort det har gått. Jag börjar bli lite pirrig. Inte nervös utan förväntansfull. Allt är klart och i går var vi på Flottsbro för en sista genomgång. Nu är jag heeelt övertygad om att detta kommer att bli den absolut bästa dagen i mitt liv!!!! Med så många fina vänner, släkt och familj runt om kring oss kan inget gå fel.

I dag blev min blivande man kidnappad ;-). Stackaren hann inte ens ur sängen i morse! Så nervös han har varit för den här dagen, men om hans dag så blir hälften så bra som min så är jag övertygad att han kommer bli nöjd.

Ja, min dag var förra lördagen. Jag var inte alls förberedd så när hela tjejligan stod i mamma och pappas hall höll jag på att få en hjärtattack när jag öppnade dörren. Men å så bra min dag var och natt och morgon med för den delen, TACK TJEJER!!!!!! Det är en dag jag för alltid kommer bära med mig. Jag är så oerhört glad och rörd för allt ni gjorde för mig!!!! Jag älskare er allihop och är så glad att jag har er i mitt liv!!!! Men glöm inte att en vacker dag kommer hämnden att vara ljuv ;-)!

Nu ska jag ut och plantera om min citrusväxt som jag har köpt! Ha en underbar lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar