lördag 31 mars 2012

oj, oj, oj

Ja, vad ska man säga, SORRY.
Det har hänt en hel del sen sist. Var ska vi börja.

Jag har börjat plugga på Företagsekonomiska Instituet på deras ekonomichefs program. Det har jag fått av mitt bästa, bästa jobb! Så skönt med miljöombyte, kul med nya människor och så kul att plugga!!!

Bröllopsplanerna har framskridit sen sist. Inbjudningskorten är utskickade och det mesta är faktiskt klart. Det som återstår är att köpa ringen, kolla eventuell frisör om min makeup tjej inte känner att hon vill göra håret, boka DJ och hitta kläder till barnen. Ja allt är kanske inte riktigt köpt men allt är liksom på god väg. Jag har hittat min drömklänning, min tärna har hittat sin och N och bestman har köpt den absolut finaste smokingen du kan tänka dig. Herregud jag höll på att falla ihop när N satte på sig sin smoking. Så fin han är. Det här kommer utan tvekan att bli den bästa dagen i mitt liv. (förutom när barnen föddes såklart)

Vikten då... ja denna vikt. Meeeen nu är jag på g igen. Till och börja med köpte jag en liten groupon på fettreducering med laser. Jag har varit där två av tre gånger. Sen har jag nu i en dryg vecka kört LCHF. OMG varför har ingen tipsat mig om LCHF?!? Jag som är ostoman och allt. LCHF är ingen diet det är en livsstil... Så vad har då hänt. första gången jag var på Laserbehandlingen var den 19/3, jag körde igång med LCHF den 22/3 och andra gången jag var på laser var den 27/3. Så vad var resultatet efter 5 dagar LCHF och 2 omgångar med laser (på magen bara). Jo: midja -8cm och -2kg!!!!! Det var inte bara jag som var chockade utan hudterapeuten med och då har jag inte kommit igång med träningen.

Jag har precis bakat LCHF bröd och LCHF muffins. Finns bara en sak att säga: I LOVE IT!!!

Vad händer i era liv? Hoppas allt är bra med er!

KRAM C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar