söndag 6 maj 2012

Gubben är hemma

Och allt är som det ska :). Även han fick en fantastisk dag att minnas. Jag pratade med honom i går kväll vid elva tiden och han bara bubblade och lät så lycklig. Jag blev så glad för hans skull. Som sagt vi har fantastiska vänner runt oss. Och utan tvekan världens bästa brudtärna och bestman. Jag vet att fler varit inblandade i planeringen så all kärlek till er alla. I går kväll blev placeringskorten nästan helt klara. Vi går verkligen från klarhet till klarhet nu :).

Ända lilla problemet är vikten. Men från och med i morgon kör vi tre veckor hårdintensivt. Ingen anledning till att fundera på annat. Träning varje dag och hårdkörning  med Lchf. Faaast i dag ska jag vara lite sympati bakis och äta lite pizza. Karaktär, jag? Haha nej, nej!

Ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar