fredag 30 september 2011

Borta bra hemma bäst

Äntligen hemma igen. Det har varit ett par väldigt intensiva dagar. I tisdags morse flög jag med några kollegor till Umeå för att besöka det företag som levererar vårt nya uppföljningssystem. Det var trevligt, inte flygresan dock. Men jag kom ju hem helskinnad. I går bar det av till Vår Gård i Saltsjöbaden för budgetkonferens med ett av våra affärsområden. Även det trevligt. Men nu är det så skönt att bara vara hemma i soffan igen. Inget fel på hotellfrukost och middag på restaurang. Men jag som sällan reser i jobbet tycker att det räcker för en stund. På tre dagar har jag vaknat i tre olika sängar. Låter ju nästan snuskigt ju, ha ha.

Nu ska jag luta mig tillbaka och njuta av en lugn fredag, kanske med ett glas vin.

Ha en underbar helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar