torsdag 18 augusti 2011

Sjukling

Min lilla prins har feber. Det är väl nu alla dagis smittor drar igång :(. Jag som hade tänkt att han skulle gå lite längre dagar nu så han är redo när allvaret drar igång på måndag. Men vad gör man.

Vi har inte fått någon bra respons från festlokalen som vi var och tittade på här om dagen så just nu känns inte det som ett alternativ. Så nu söker vi med lykta efter andra. Säg ordet bröllop och priset rusar iväg. Vi har en ganska stor budget men jag är tveksam om den kommer hålla. Men jag ska bara gifta mig en gång och då ska det vara perfekt, annars kan det va.

Huset vi tittade på såldes igår till fantasi summa. Folk är ju inte kloka. Men på söndag är det visning igen så vi håller tummarna.

Nu ska det njutas av solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar