tisdag 16 augusti 2011

Nu är det slut rest

Herregud va vi har rest i sommar, helt galet. Den senaste resan gick till släkten i Finland. Det var super verkligen. Jag är så otroligt glad att vi åkte. Det blev dock lite sömn denna resa. På vägen dit oroade jag mig för att möta min moster. På lördagen fick jag ett tråkigt besked så den natten snurrade alla tankar och natten på väg hem kunde jag inte sova för jag oroade mig för att berätta det dåliga beskedet för mamma. Men jag svalde stoltheten denna resa och fattade ett beslut som verkligen värmer mitt hjärta. Att bråka om småsaker är så otroligt dumt när man inte vet vilken vändning livet kan ta.

I går var vi på en av festlokalerna där vi kan tänka oss att ha bröllopsfesten. Kändes bra så nu väntar vi på offert.

En visning hann vi även med i går på ett hus. Huset var helt ok, bättre än på bilderna. Tyvärr har det kommit ett bud som är ganska högt och vi har några frågetecken när det gäller besiktningsprotokollet. Men vi hänger inte läpp för det en ny visning väntar på söndag!

Nu bär det av till dagis!

Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar