torsdag 2 juni 2011

Suck

Hej!

Vilket fantastiskt väder det har varit idag. Jag har njutit i solen och bara slappat. Jag har hängt på i Ns bakistempo i dag. Det är super härligt att bakis hänga trotts att man inte druckit en droppe.

Det var det roliga, nu till det tråkiga. För är det inte det ena och inte det andra, så är det ta mig fan det TREDJE!!! I morse satt jag och mumsade på en smarrig macka (ja, jag har en svullar period). När jag ätit färdigt så känns det som halva mackan sitter kvar i tanden. Jag går in på toan och ser efter. Då visar det sig att det inte är mackan i tanden som gör att det känns konstigt, utan när jag gapar och kikar på ena kindtanden så är den... BORTA!!! Eller i alla fall halva... Så antingen har jag tappat en lagning eller så har jag bitit av tanden. Jag som sa härom dagen, va mycket pengar vi har kvar efter räkningarna vad ska vi gör med pengarna... Det var ju kul att man inte behöver oroa sig för det. Pengarna ska jag snällt ge till tandläkaren. Får ringa i morgon när det är vardag igen.

Moa var så söt, hon undrade hur tandfen skulle kunna ge mig en peng nu när tanden låg i magen. Om du läser det här tandfen så skulle jag inte vilja ha en guld peng utan gärna en guldtacka i mitt glas i natt...

Jag undrar vad jag höll på med i mitt förra liv eller är jag så jävlig nu att allt ska kastas tillbaka på mig. Jag gör så¨gott jag kan, Karma; dra dit pepparn växer...

Hoppas ni njuter av lite ledighet, själv ska jag en vända till jobbet i morgon (om jag inte får tandläkartid då)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar