lördag 4 juni 2011

Lite fattigare men mycket gladare

Hej!

Igår blev det ett besök hos tandläkaren. Fraktur på tanden blev diagnosen, orsakad av ett hål?!? Jag går varje år till tandläkare, borde hon inte sett det sist då? Hålet borrades bort och har nu fyllts med penicillin som ska sitta där i 4 månader. Sen ska det borras bort och en lagning ska dit, förhoppningsvis slipper jag rotfyllning. Aj, aj jag gillar verkligen inte att gå till tandläkaren men den här gången gjorde det mest ont i plånboken. 2500kr slutade notan på igår och då är vi som sagt bara halvvägs. Det känns skönt att veta vad man ska göra av med pengarna på *ironi*

Vilket underbart väder vi har i dag annars. Jag har suttit i solstolen större delen av dagen och det ska jag nog fortsätta med nu. Blev en liten snabbis idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar