onsdag 1 juni 2011

Efter regn kommer sol

Det har varit tyst här ett tag nu. Det beror helt enkelt på att mina tankar funnits någon helt annanstans... Idag skulle man kunna säga att det är början på slutet. Ja så är det fysiskt i alla fall men inte psykiskt. Detta kommer jag att bära med mig länge. Jag vet, jag är väldigt hemlighetsfull. Många kanske har listat ut det andra kanske anar och ja ni har troligen rätt. Jag vill dela med mig av mina känslor och mina tankar men eftersom vi är två om beslutet vill jag inte skriva det i klartext och basunera ut det.

Det som känns skönt är att beslutet är fattat även om det kanske inte blev som hjärtat ville. Men jag tänker inte gräva ner mig i det utan slår hellre bort tankarna. Det jag fokuserar på är det vi beslutat oss för och försöker se framåt i stället...

Nog tjatat om det. (punkt)

Om man ska blicka framåt har jag en kryssning nästa fredag att se fram emot. vi är ett litet gäng från jobbet som ska göra Östersjön osäkert. Det känns bra att ha som mål just nu.

Min bästa N är ute med sitt jobb i dag och jag hoppas han njuter, det är han värd. Han är den finaste man kan ha, sorry tjejer han är min ;-). Ha, ha nä jag skoja. Men han är så otroligt underbar och omtänksam och sätter alltid mig och barnen först. Därför hoppas jag att han njuter i dag när han är iväg med grabbarna.

När vi gifter oss (ingen panik, det dröjer, både från hans och min sida) ska vi ha någon som sjunger den här låten med endast gitarr som musik. Den är så fin och texten är verkligen vad jag känner för N. <3 <3




Ha en super bra långhelg alla bloggisar!


1 kommentar: