tisdag 24 maj 2011

Är det inte det ena så är det FAN det anda...

Var ska jag börja... Matteprovet, haha vilket jävla skämt. Det var så sjukt svårt att jag trodde jag skulle bryta ihop efter första frågan. Jag kämpade mig tappert igenom alla frågorna men svarade dock inte på alla. Ni som känner mig vet att jag alltid svarar på alla frågor vare sig jag kan dom eller inte men gör alltid ett försök. Ni kan kanske förstå hur svårt det var när jag inte ens kände att det var någon mening att försöka. Provet i sig var nog inte så svårt men mina förberedelser var under all kritik.

Som om provet inte var nog fick jag ett besked i fredags som jag inte hunnit smälta än och beslut måste fattas snart. Hur gör man när saker inte blir som man tänkt sig. Hur får man hjärtat att vara lika klokt som hjärnan? Det kommer nog inte att ske och den här gången måste jag nog fatta ett beslut som strider mot allt vad mitt hjärta står för och gå helt på vad min hjärna säger... Sad but true...

En klok vän till mig sa en gång "man får inte mer än man klarar av". Dom där uppe måste inse att måttet snart är rågat nu...

Idag blir det att jobba hemma får se hur mycket jobb det blir då uppkopplingen inte verkar fungera...

Hoppas er dag blir toppen!!!!


1 kommentar:

  1. Åh, nu blev jag ju nyfiken :D hihi

    Kramar //Frida

    SvaraRadera