tisdag 17 maj 2011

Jag är kär....

Nu är vi hemma igen efter en helt galen helg. Jag är kär... Jag är kär i italienska människor, i den italienska maten, i hela landet och framförallt är jag extra kär i min bästa N!!! Det är svårt att inte gilla fotboll efter att ha varit på San Siro och upplevt stämningen av 80 000 fans.

Den här helgen kommer jag att minnas länge, länge. Tack snälla, snälla svärmor för att du gjorde detta möjligt genom att ta hand om våra ögonstenar.

Jag kan verkligen varmt rekommendera Milano. Dock ska man nog lämna barnen hemma!!! Och man ska tänka på att det är en dyr stad så mycket pengar är inte dumt. Jag lovar att när man sprungit ut och in i alla dessa fantastiska butiker blir man sjuk och helt plötsligt känns inte 2 500 för ett par solglasögon speciellt dyrt. Eller jo för mig som är så snål gör det det. Vi var inne i Gucci butiken och jag hittade ett par solglasögon som verkligen passade mitt konstiga ansikte och när jag skulle lägga tillbaka dem sa N; köp dom. Jag blev som ett barn och glömde genast mina onda fötter efter allt strosande på stan!!!

Det finns så mycket att berätta men jag delar med mig av lite bilder!!!

Vi flög med Ryanair, bilder på vårt rum och Katedralen

Mycket fina butiker, till och med Mc Donalds var fint!

Liiite shopping blev det allt!

Matchen blev ett minne för livet, speciellt festen efter när medaljerna delades ut. Zlatan spelade inte men han deltog i prisceremonin!

Nu är vi tillbaka i verkligheten och på lördag har jag matte prov :(. Så nu ska jag dyka ner i böckerna och råplugga!

Ha en bra kväll!


1 kommentar:

  1. Välkomna hem :)
    Låter som att ni har haft en underbar resa, du får berätta mer när vi träffas.
    Stor Kram Fia

    SvaraRadera