torsdag 14 april 2011

Prova på saker

Är nog det bästa jag vet =). Jag har nyligen börjat prenumerera på tidningen Chick och idag ramlade välkomstgåvan ner i min brevlåda. Sån förgyller vardagen.

Jag håller ju som bäst på att prova mig fram till produkter som kan tänkas passa min knasiga hudtyp. Och just nu är jag inne på Yvonne Rydings krämer. Fungerar jättebra men lukten?!? I början tyckte jag att dom lukta ganska gott men nu luktar dom unket? Inte är dom gamla heller. Hoppas att detta kan bli en hit!

Idag har jag fredag, i morgon blir det nämligen till att jobba hemma. Ska bli riktigt skönt, känns ju som om jag knappt sätt min familj :(. Jag såg till att ta med mig riktigt mycket "läsarbetsuppgifter" så att jag kan sitta ute i solen och jobba!

Nu åkte N till sin bandy så nu blir det till att dyka ner i studieböckerna igen. Inlämning av matteuppgift i kväll.

Ha en bra kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar