söndag 3 april 2011

Nära nu

Nu är det inte långt kvar tills jag kan avslöja min lilla plan :). LÄNGTAR!!!!! Jag håller på att spricka och hur många gånger har jag inte hållit på att försäga mig. Hur kan man ha hemlisar i ett förhållande?!?
N om du läser min blogg i smyg, så är det inte dig som jag har hemligheter för, eller ;-)

Nu är jag rastlös igen, jag vet ett jäkla tjat men det är nog så min natur är, rastlös. I morgon natt blir det till att ta en tur till Arlanda och hämta bästa lillebror och bästa Ellan. Ska bli lite äventyrligt. Har varit lite segt på bloggfronten men det beror på att vi alla har varit sjuka mer eller mindre. Natten till torsdag sov min kära svärmor här då hon skulle ta barnen på torsdagen. Hon och vi med för den delen fick uppleva natten från hell.

Jag gick och la mig vid kvart över elva och vid halv tolv drog Philip igång. SÅ ledsen han va och ont hade han för när han grina sa han hela tiden aj, aj ,aj :(. Två hjälplösa föräldrar och en orolig farmor försökte ta reda på var han kunde ha ont. Fram emot småtimmarna kom vi fram till att det måste vara öronen. I med Alvedon och nesseril och den lilla prinsen somnade sött. Kvart i fem tittade jag på klockan sista gången.. och jag som ställt väckning 06:30. Efter en snabb överläggning bestämde vi att vi skulle ta "sovmorgon" till 07:00 N skulle åka till jobbet och jag skulle åka med Philip till vårdcentralen, vi bestämde skiftbyte vid ett då jag skulle iväg med avdelningen på kick off. En liten sipp på vinglaset och jag höll på att somna men trevligt var det. Men va jobbigt det är när dom små har ont någonstans och man inte kan fråga var :(.

Uppdatering av schemat kommer. Nu blir det söndagsmys i soffan :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar