tisdag 5 april 2011

C + N = MILANO

ÄNTLIGEN är det officiellt. Min lilla plan som jag fnulat på ett tag. Som många säkert listat ut var det en födelsedagspresent till älskade N. Så här kommer det: Den 13 maj åker jag och min älskling till Milano, 3 nätter och 4 dagar heeeelt för oss själva. Det ska bli så härligt. Givetvis kommer vi att gå på San Siro och titta på AC Milan. Detta är Milans sista hemma match så vi får verkligen hoppas att dom tar hem ligaguldet så vi kan fira natten lång =).

Vänner, nu behöver jag alla tips jag kan få. Vad ska vi inte missa, vad kanske är bra om vi missar. Vad/var ska vi äta. Vad ska vi göra. Någon av er som följer min blogg måste ha massa bra tips att dela med er av, så bring it on ;-).


Så skönt att det inte längre är en hemlighet. Så många gånger jag har hållit på att försäga mig. Jag behöver inte nämna att N blev glad va? =)


Nu nanna kudden! Sov gott

1 kommentar:

  1. Åååh va mysigt!! Kan anta att han blev glad :D jag är avis. Ha det bäst. Puss o kram från Jillsi ;)

    SvaraRadera