lördag 12 mars 2011

Tävling hos Solresor

Ni som känner mig vet att jag älskar att tävla. Tyvärr vinner jag väldigt sällan men hoppas alltid in i det sista. Den här gången har jag varit med i en tävling hos Solresor. Priset är en resa för 4 personer till Kreta och Hotel avra imperial, se länk här.


Om jag vinner reser jag och tre vänner dit och får dessutom en hyrbil. HELT ÄRLIGT, hur kul skulle det inte vara. Jag älskar verkligen min familj men tänk en hel vecka utan män och barn. Oftast när vi ses så springer det barn runt oss och det är svårt att bara sitta ner och prata i lugn och ro, vilket i och för sig är härligt. Men jag säger det igen, tänk en hel vecka, bara vi, en bra bok det ända bekymret är vad man ska äta till kvällen. Och till råga på allt har dom spa!!!!!!!!!!!!!!!

Snälla hjälp mig hålla tummarna nu. Solresor är för övrigt ett super bra bolag, Rekommenderas varmt om du aldrig rest med dem förut. Jag har rest många gånger och har alltid varit nöjd. Var ju dessutom iväg på en reseledarutbildning med deras systerbolag Alpresor, eller vad det nu är till Österrike. Det var ju inte bolagets fel att jag inte viste att man behövde kunna åka skidor för att jobba som reseledare i alperna. Ha, ha det är en helt annan resa som jag kan berätta om en annan gång.

Vad ska ni göra i helgen vänner? Vi har inget direkt planerat och det känns så skönt. I kväll blir det melodifestivalen, jag har lovat Moa att hon ska få titta och nu är hon så uppspelt att hon håller på att riva huset. Och klockan som bara är halv tio, suck.

Ska köra Olgas pass idag igen, men nu blir det en kaffe i soffan. Ha en super bra helg vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar