torsdag 10 mars 2011

Nyproduktion

Hej bloggisar.

Idag var jag och Philip och tittade på ett av våra nybyggnadsprojekt som vi har på jobbet. Detta bygge ligger på Tullingeberg och jag måste säga att det var väldigt trevliga lägenheter, kanske lite små men fina. Och vilken utsikt sen då. I lägenheten högst upp hade man milslång utsikt. Super härligt verkligen.

Våra nya lägenheter

På arbetsplatsen var man tvungen att ha bygghjälm =)

I dag åkte mina föräldrar till Kanarieöarna (ovanligt va). Men det som var lite lustigt den här gången var att dom skulle mellanlanda i Göteborg, skumt. Mamma skickade ett sms när dom hade landat och meddelade att det var full snöstorm där. Jag mös när jag tittade ut på vårt vackra vårväder med strålande sol. Men man ska tydligen inte ropa hej för tidigt... Men om jag inte tittar ut så kanske man kan förtränga vädret utanför.

Jag har precis tränat och idag ökade jag på vikterna lite. Kul med framsteg. Jag tänkte fuska och hoppa över dagens pass men när jag såg att Olga hade lagt ut mina bilder kände jag mig skyldig så det vara bara att köra på. Gissa att det känns bra nu :).

Ha en bra kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar