måndag 14 mars 2011

Long time no see

Nja så länge sen var det ju inte :). Men fullt upp har vi ändå. Igår blev det kalas för min brors flickvän, det var super trevligt. Idag har jag jobbat och sen blev det LPG, hade sån ångest idag och orkade nästan inte åka. Men nu när jag har kommit hem är jag glad att jag åkte.

Hörrni, jag har ett så sjukt kul projekt på gång. Tyvärr kan jag inte avslöja så mycket just nu, man vet ju inte vem som kikar in här på bloggen ;-). Men jag lovar att avslöja det senast den 5/4. Kan vara en ledtråd kanske :).

Jag är så galet jäkla barnslig bara. Jag själv tycker att jag kommit på världens bästa idé och nu sitter jag här i soffan och myyyser för att jag tycker att jag är så bra!!!! Ha, ha men det är faktiskt en bra grej. Ingen mer än min kära svärmor som vet något... Men time will tell.

I morgon blir det jobb igen så det är väl dags att krypa till kojs så man fit i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar