söndag 20 mars 2011

Sköna söndag

Å härligt väder i dag igen, lovely!!!! Vad står på ert schema idag? Här ska städas och bytas sängkläder! Vårkänslorna rusar i kroppen idag igen. Vill så mycket, orkar så lite. Idag åker min lillebror och hans tjej på en riktig drömresa. Först en vecka på Sri Lanka och sedan en vecka på Maldiverna. Om jag är avis? You bet!!!! Mamma och pappa är ju fortfarande på Lanzarote. Jag vill också resa!!! Titta på dessa bilder från brorsans hotell på Maldiverna, trist?



När jag var yngre hade jag och min fina vän Jill en sjuk kärlek till Arlanda. Vi skolkade ofta från skolan för att åka ut till Arlanda och sitta i Sky City och drömma oss bort när vi såg på planen. Jag har fortfarande en smyg kärlek till Arlanda och var inte sen på att erbjuda mig att åka och hämta Danne och Ellan när som kommer hem från sin resa. Planet landar 02:10 natten mellan 4 & 5 April. Jag kommer nog vara så pirrig den natten av andra orsaker så det är nog bra att åka till Arlanda och kika på plan ;-)

Ser att jag varit dålig på att uppdatera mitt schema, nytt kommer under dagen. Har firat min viktnedgång med en svullar vecka utan träning. Stört, ja. Men nice med ett avbräck. Men nu är det nya friska som gäller.

Ha en underbar söndag!


2 kommentarer:

  1. Du det såg inte illa ut det där. Vilket hotell!! Sjuka vi va som kunde sitta på Arlanda en hel dag :) men skoj hade vi. Kul att läsa din blogg vännen. Ha det bäst och ta snart med dig Malin upp och hälsa på. Kram kram från Jillsi :D

    SvaraRadera
  2. Ha ha, ja va galna vi va. Men det var mysigt :).
    Jag tycker att det är super kul att du läser min blogg och att du lämnar avtryck så att jag vet att du är här!J
    a vi måste verkligen komma upp snart!
    KRAM

    SvaraRadera