lördag 5 mars 2011

I kväll blir det party!!!

Hej vänner.
Oj det är svårt att hålla igång bloggen när det är så mycket annat. Jag ber om ursäkt och lovar bättring :-). I går kom vår vän från andra sidan Sverige. Jag och Philip hämtade upp på Bromma. Alla hade hetsat mig att det skulle ta såååå lång tid till Bromma eftersom det var mitt i rusningen. Jag slängde in Moa på dagis vid 8 och for iväg. Planet skulle landa 09:15. Väl på vägen inser jag att det är sportlov och att vi var i princip själva ute och åkte vid den tiden. Halv nio var vi på Bromma, då hade hon knappt lyft från Landvetter än. Men vi slog oss ner med en kaffe och kikade på alla planen. Det var ganska mysigt. Sen blev det Nacka Forum för hela slanten. Jag som inte skulle köpa något blev helt kär i en topp från Saint Tropez, som jag bara var tvungen att köpa. Visst var den fin?


Igår kväll fick jag ett ryck och köpte hårtoning igen. Jag skulle till Malin och lämna As resväska men fastnade och hon hjälpte mig att färga. Å så fint det blev. försöker lägga in en bild men man ser inte så bra. Toppen ska jag ha i kväll fast utan axelband. Den har jag införskaffat på Bonprix.se.


Lagom till kvällens utgång visar vågen -1kg igen. SÅÅÅÅÅ härligt, har känt mig lite nere när den stått still så länge men nu händer det nåt. Och till råga på allt min första jobbvecka vilket bevisar att det går att hålla allt trotts att lite jobb dyker in i bilden!!!

Nu sitter hela familjen runt mig så det känns som om det är dags att stänga ner. Ha en jättebra lördag, för det ska jag verkligen ha ;-). Så hörs vi förhoppningsvis pigga och krya i morgon!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar