onsdag 2 mars 2011

Från 0 till 100 och från 100 till 0

Ja det känns faktiskt så. Tempot varvades upp måndag och tisdag och allt gick i ett på jobbet och idag är jag hemma och känner mig sååå rastlös. Det tar nog ett tag för kroppen att vänja sig vid dessa omställningar. Eftersom jag kickstartade på jobbet så är det svårt att inte koppla upp sig. Vi har ett möte i morgon och jag behövde logga in och kolla vilken tid det började och då bara kunde jag inte låta bli att läsa lite mail :s. I know workaholic or what. Ha ha, nä så illa är det inte. Men jag tycker ju om mitt jobb så mycket ju. Jag var in på vår hemsida och såg att jag hade fått fel titel, inte för att jag är titelkåt eller nåt men vafan har man stigit i graderna vill man ju att det ska synas ;-).

ja, ja vad är en bal på slottet. Jag har blivit helt kär i Onepice jag vill ha en att mysa in mig i, en sån här skulle sitta fint :)



Ska nog slå till på en lottorad och hoppas på lite shoppingpengar idag! I kväll blir det lite trappmaskin, och snart är det fredag =) och lördag också för den delen!!!

Ha en bra dag och njut av våren som smygvisar sig lite idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar