måndag 7 mars 2011

Vilket party

Ja herregud vilket party det blev i lördags. Alldeles för mycket av det goda. Men man lär så länge man lever. Jag får väl passa på att tacka alla snälla mänskor som hjälpte mig hem ;-) Mer än så tänker jag inte avslöja. Kameran glömde jag hos Malin så ni får hålla ut ett tag tills jag kan visa lite bilder!

Jobbat har jag gjort idag oxå och jag har precis kommit hem från LPG, det var så härligt! Nu är det dags att uppdatera veckans schema, sen ska jag sjunka mer i soffan med en kopp te. I morgon blir det ett besök hos banken för att undersöka våra möjligheter till bolån. Det ska bli spännande, jag hoppas att hon nappar på vår lilla tanke om att kanske bygga nytt i framtiden. Men vi får se hur det går.

Ha en skön kväll!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar