tisdag 1 mars 2011

Vart tar tiden vägen?

Hej vänner!
Ja gud var tar tiden vägen? Nu har jag jobbat två dagar och det är bara så roligt :). I går var jag dock heeeelt slut när jag kom hem. Han bara vara hemma en halvtimme och sen var det ilfart till LPGn. Det var kul att se alla men det var många intryck och hjärnan hängde inte riktigt med. Och arbetslös är jag inte heller... det finns att göra om man säger så. Hur som fick jag i alla fall ett fantastisk mottagande av alla fina kollegor och världens finast välkommen tillbaka blombukett.

I morgon är jag ledig. Ska bli skönt men tro inte att jag är sysslolös, ha ha, det händer nog inte i mitt liv.

Har precis avslutat Olgas pass det känns skönt. Men oj det är ett pussel att få ihop jobb, familj, träning, blogg & allt annat man ska hinna.

Det får bli ett snabbinlägg idag. Ha en toppen kväll alla bloggisar så hörs vi förhoppningsvis i morgon :)!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar