måndag 7 februari 2011

Vill ha...


Jag har kommit på att jag skulle vilja ha ett promenadband/löpband. Men hua va dyrt det är. Jag skulle vilja ha ett sånt här så man kan fälla ihop det när man inte använder den. jag vet, det är bara att snöra på sig skorna och bege sig ut. Men vill börja köra intervaller och eftersom min kondis är så dålig är det bara pinsamt att börja springa ute. Fast om jag beger mig ut när det är mörkt kanske ingen ser mig.

I går kväll bestämde jag mig för att vi skulle gå till dagis i morse (jag vet vi bor nära men jag gillar min bil). Tanken var att vi skulle ta en power walk efter att vi lämnat Moa. I morse kändes den idén helt galen. Men bestämt är bestämt så det var bara att snöra på sig skona och bege sig i väg. Nu så här i efterhand är det ju hur skönt som helst. Blir nog en i morgon också. Så här blev dagens träning:

Pass 19

Uppvärmning: 30min PW 3,62km (enligt eniro)

90 grader: 2 x 30s
Breda armhävningar: 3 x 12
Raka situps: 3 x 12
Exetube: Flies: 3 x 12

Klockan är bara 10 och jag är färdig med all träning för dagen, skönt. Nu plir det att plöja lite matte innan Philip vaknar.

Ha en bra dag!

Kram C



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar