onsdag 9 februari 2011

Join the movement - målgång

Idag är det dag 21 av 21 på Join the movement utmaningen. Hur har det gått för er? Har ni kommit in i träningen? Jag skulle vilja sammanfatta utmaningen som roligt men tyvärr kanske inte allt för givande. Det känns som om jag kanske snarare tagit ett steg bakåt i utvecklingen. Men det blir det ändring på nu då jag fick mitt nya pass av Olga igår. Jisses vilket pass. får se om jag börjar i morgon eller om jag skjuter på det tills fredag ;-) Så här blev i alla fall mina sista två jtm pass:

Pass 20

Uppvärmning: Hopprep 1 x 2 min

Bakåtspark: 2 x 12/ben
Smala armhävningar: 3 x 12
Sidoplankan: 2 x 30 sek
Exetube: Framlyft axlar: 3 x 12

Pass 21

Sidoutfall: 2 x 12/ ben
Armklättring:
2 x 12

Plankan mage ner:
3 x 60s

Exetube: Axelpress:
3 x 12


Nu till något helt annat...
De allra flesta av oss har väl en sån ångest låda i köket. Det har vi också men vi har något som kanske inte andra har. Vi har en hel ångest garderob... Igår var jag på Ikea med min svärmor som skulle handla saker till sin nya lägenhet och då passade jag på att investera i diverse sorterings korgar och en stor korg till alla mina väskor. Japp jag är väskoman och skooman för den delen. Jag fattar inte ens att jag tänker visa bilder på kasoet. Hittills har vi skött vår sortering som så att när jag ska sortera kartonger tex har jag helt enkelt öppnat garderobsdörren och kastat in kartongen stäng dörren fort som f*n för att slippa ångesten. Hur bra feng shui är det? Så på den första bilden är det kaos och på den andra är det i alla fall organiserat kaos.


Nu känns det lite bättre. Fick ett städ ryck i går kväll och fixade där nere, nu ska jag ut med en hel del på blocket...

I dag är Moa hemma, hon sa att hon var lite hängig i morse, jag tror nog att hon mer var sugen på en hemmadag. Men det spelar ju ingen roll, det är ju bara mysigt att ha henne hemma (såvida hon inte river väggarna ;-)).


Vad står på ert schema idag? Själv ska jag plugga matte nu. Fasiken va svårt det är, att man gör detta frivilligt ;-).
Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar