torsdag 3 februari 2011

Till havs


Hej vänner!
Japp i morgon bär det av ut till havs. Vi ska på kryssning med Silja Galaxy till Åbo. Det är jag, N, barnen, min mamma, min pappa och min lillebror. Ska bli riktigt trevligt med lite miljöombyte. Det har varit helt galna dagar den här veckan. Jag och N har knappt sets, man sliter ju inte på varandra om man säger så. Tyvärr kunde inte min lillebrors flickvän följa med då hon jobbar men hon hänger säkert med en annan gång.

Eftersom det har varit så hektiskt har jag inte hunnit träna på 4 dagar!!!! Ja, det fick man ju lida för i dag. körde pass 12, 13, 14 & 15 av Join the movement. Ambitionsnivån var hög under första passet men jag kan säga att den inte var lika hög under de sista. Tycker synd om min stackars Malin som jag ska simma med i kväll. Hon får väl dra runt mig i en livboj eller nåt, ha ha. Ja, ja så här blev i alla fall mina pass:

Pass 12

Uppvärmning: Hopprep 1 x 2 min

Bäckenlyft: 3 x 12
Smala armhävningar: 3 x 12
Plankan mage ner: 3 x 60s
Exetube: Axelpress: 3 x 12

Pass 13

Bakåtspark: 2 x 20
Breda armhävningar (fingrarna utåt): 3 x 12
Sidoplankan: 2 x 30 sek
Exetube: Flies: 3 x 12

Pass 14
Utfallsspark: 2 x 12 per ben
Armhävningar med klapp (på knä): 2 x 12
Benlyft: 3 x 12
Exetube: Framlyft axlar: 3 x 12

Pass 15
Sidoutfall med spark: 2 x 12
Smala armhävningar: 2 x 12
Situps med gymboll: Inga gjorde plankan i stället 3 x 60s
Exetube: Axelpress: 3 x 12

Jag hoppas att ni har hållit ihop träningen bättre så ni slipper göra samma misstag. Räknade ut att jag hade gjort 144 armhävningar :O. Förstår att det darrar i armarna just nu...

Jag har börjat med matten btw och kört fast på en simpel matte b grej eller om det rent av är en matta a sak??? Hur som helst kan någon vänlig själ berätta hur man räknar ut minsta gemensamma nämnare i bråk? Nu ska jag slänga mig i duschen och sen blir det lunch!
Ha en bra dag!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar