söndag 30 januari 2011

Födelsedag och träning

Hej på er!
Härliga söndag är här. Lasagnen står i ugnen och puttrar, givetvis med spenatplattor och lugnet råder. I går fyllde jag 25år, eller vänta, 31 var det vist. Ja jag lider lite av åldersnoja. Hur som helst blev jag ordenligt uppvaktad av familj och vänner. Min familj hade köpte jättefina örhängen och av min goda vän fick jag det finaste armbandet! Bilder nedan:


Igår blev det ingen träning och inte heller i fredags så idag blev det tre join the movement pass. Mina pass körde jag så här:

Pass 9

Uppvärmning: Hopprep 1 x 2 min

Utfall med gymboll: 3 x 12
Breda armhävningar: 3 x 12
Sidoplankan: 2 x 30 sek
Exetube: Axelpress: 3 x 12

Pass 10

Sidoutfall: 3 x 12
Armhävningar med lyft: 3 x 12
Plankan mage upp: 2 x 20 sek
Exetube: Flies: 3 x 12

Pass 11

Knäböj: 3 x 12
Asymmetriska armhävningar: 3 x 12
Rygglyft med vridning: 2 x 5 höger & 2 x 5 vänster
Exetube: Framlyft axlar: 3 x 12

Hur körde ni era?

Nu är det dags för lasangen att tas ut ur ugnen. Ha en skön söndag och glöm inte Solsidan!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar