fredag 4 februari 2011

Fredag igen

Det känns som om det bara är måndag & fredag hela tiden, knasigt. Å i dag yr snön igen, jag hade just börjat få lite vårkänslor. Jag vet det är tidigt, men jag är trött på snön nu. I går blev det träning för hela slanten och på kvällen simmade jag och bästa Malin en hel kilometer. Kan lova att jag sov som en prinsessa i natt. Philip sov tyvärr inte som en prins och tyckte att vi kunde gå upp vid kvart i sex. Härligt, NOT. I dag har det blivit ett Join the movement pass. Skönt för min kropp är trött nu... så här blev passet:

Pass 16

Uppvärmning: Hopprep 1 x 2 min

Knäböj med hopp: 3 x 12
Breda armhävningar: 3 x 12
Helkroppslyft: 3 x 12
Exetube: Flies: 3 x 12

I kväll bär det ju iväg ut på böljan blå, kanske man till och med kan lyxa till det med en drink eller två.


Tydligen spelar Style i kväll, kan ju vara trevligt. Sist jag
åkte spelade ju älskade Magnus Carlsson. Då blev det ju ett antal drinkar för mycket med bästa lillebror. Jag överlåter partandet till Danne och N i kväll och håller mig till max två drinkar tror jag. ;-)
Ha en jättebra helg allesammans!!!


Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar