fredag 11 februari 2011

Sjukstuga

Ja, här har vi en riktig sjukstuga idag... Alla utom Moa är sjuka. N är hemma från jobbet med feber. Moa ville gärna vara hemma när alla andra skulle vara det men helt ärligt, vad är det för fel på vädret? Jag kan ju inte säga att jag blev direkt ledsen när jag slapp bege mig ut och skotta fram bilen. Jag blev tvungen att ställa in simningen igår då jag har blivit dunder förkyld. Ingen träning i dag heller och ingen LPG för den delen :(. Men tur är väl det för det lär ju knappast gå några tåg i dag. Det som stör mig är att jag ska uppdatera mina siffror nästa vecka och jag ska vara helt ärlig; kryssningen kostade mig 2????!!!!! kilo så jag har precis kommit tillbaka i match vikt igen. Ja, ja det kan ju inte vara perfekt jämt.

Satt och tittade igenom lite gamla bilder och bara måste dela med mig lite av härliga sommar bilder. Nu längtar jag så jag tror jag spricker till sommaren. Eller vad säger ni?

Hittade den här bilden också. Ha ha bara måste lägga upp, här mådde man inte sådär jättebra...



Bloggen börjar nu ta sin form, tack för överseendet med att det varit lite huller om buller här :-).

Ska nog krypa ner under täcket nu för det har alla andra gjort!!!

Trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar