torsdag 10 februari 2011

Sjuk bebis

Min lilla prins är sjuk :(. Han har feber och snorar och har en jätte jobbig hosta. Stackarn han som alltid är så glad och livfull ligger mest och bara tittar. Jag har också åkt på en härlig förkylning. Men jag reder mig, tänkte simma i alla fall i kväll, men det är jobbigt när dom små är sjuka. Moa är på dagis i dag så henne var det inge fel på.

När vi hade lämnat Moa så åkte vi till centrum och hämtade mitt paket från gymgrossisten. Jag har beställt nytt proteinpulver och efter rekommendation blev det Charlotte Perrellis märke. Jag var lite osäker på om det var en i raden av kändisprodukter men den hade fått bra betyg. Jag tog jordgubbssmak. Lovar att återkomma med en recension senare.


Jag har funderat på träningsupplägg nu när Jtm är slut och tror att jag följer detta schema resten av veckan.

Torsdag: Simning 1km
Fredag: Olgas pass
Lördag: PW
Söndag: ME

Hur kör ni resten av veckan?

Ha en bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar