söndag 20 februari 2011

Jag har blivit vuxen!!

Godmorgon vänner!
Här är vi uppe med tuppen som vanligt. Jag har verkligen blivit vuxen. Jag har varit ensam med barnen i tre nätter nu och inte en enda gång har jag tyckt att det varit läskigt. Tråkigt ja, men det har gått hur bra som helst. Så ja, jag måste ju vara vuxen då.

I går kom Malin förbi och vi bakade och bakade till Malous kalas som är idag. Vi bakade ända till tolv i natt. Ha ha kanske är därför som man känner sig så mör.


Hårfärgning hann vi också med. Ska försöka lägga upp en bild senare i dag. Det blev riktigt bra, dock lyser utväxten igenom en smula men det blir till att lägga i en toning till senare i veckan.

Idag blir det som sagt kalas för Malou, ska bli jätte trevligt. Och sedan kommer bästa N hem från fjällen. Å vad jag har saknat honom. Det är bra att vara ifrån varandra ibland så man vet vad man har att sakna. Å förlovningsdag har vi idag också. Vår allra första!!!!!

Ha en bra dag vänner så hörs vi lite senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar