lördag 19 februari 2011

Det var på tiden

Ha ha ja det var ju vitsigt. Men faktum är att vår vägg i köket har sett väldigt tom och trist ut. Men det hjälpte Fia på More of white oss med. Nu är vårt kök färdigt :-). Tack snälla Fia det blev verkligen super bra :-). N kommer bli så överraskad i morgon när han kommer hem.

I morse fick jag ett ryck och åkte till Södertälje och inhandlade hårfärg. Klippte mig ju igår och insåg då vilken grotesk utväxt jag har. Men det blir det ändring på i kväll. I kväll kommer även bästa Malin över, vi ska baka och se på melodifestivalen. Ska ni kolla?

I morse blev det även 30minuter på trappmaskinen. Som ni ser har jag ändrat lite mot mitt schema men lovar att följa nästa veckas ;-) Mycket har vi hunnit med i dag men så är det när lillprinsen vill gå upp klockan 06:00. På måndag kommer han att få persienner i sitt rum hoppas att det kan hjälpa honom att sova liiiite längre på helger. Ha en toppen lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar