fredag 18 februari 2011

Jag är tillbaka...

I träningens värld igen. Känns så skönt! Tyvärr blev det ingen simning igår men idag körde jag Olgas pass för första gången. Jäkligt jobbigt men det var ett roligt och varierande pass. Just nu sitter jag är med min Perrelli protein drink och jag måste säga att den var riktigt bra. Full poäng från mig :-).

När Philip vaknar ska vi åka till Skärholmen och köpa födelsedagspresent och sedan ska jag klippa mig i eftermiddag. Det ska blir riktigt nice det var länge sen sist nu.

Blir det fredagsmys hos er i kväll? Det blir det här kan jag lova.

Ha en jättebra helg!!!


2 kommentarer:

  1. Önskar er en toppen härlig Fredag :)

    Vi ses senare i helgen.

    Stor Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma vännen :-).

    Ja vi ses senare i helgen!

    KRAM

    SvaraRadera