lördag 15 januari 2011

Viktresan - uppdatering

Ja då var det dags för lite uppdatering igen. Två månader har nu gått sen jag började med Olga. Ha det varit värt det, You bet. Kommer jag någonsin kunna skiljas fån henne, nä tror inte det, har blivit smått beroende av hennes tips ;-). Jag fick ett nytt träningsupplägg i onsdags och herre jävlar säger jag bara, har fortfarande träningsvärk och då körde jag ett nytt pass idag. Är glad om jag kommer ur sängen i morgon. Här kommer lite uppdatering av mina siffror:


Å ja nu när vi ändå har börjat vika ut oss på internet är det väl bara att fortsätta ;-)

Bilderna är tagna 15/11 och 15/1





Vad gör ni annars en sån här härlig lördag? Vi ska nog bege oss till Ikea när lillen vaknar. Vi ska köpa en bokhylla till vardagsrummet uppe. Vi hade tänkt att ha lite kontors grejer i den nu när Philip har flyttat in i vårt gamla kontor.

Ha en super skön helg alla goa vänner så hörs vi snart igen!

KRAM C




1 kommentar:

  1. Wow, du är såå himla duktig :)

    Keep up the good work!

    Stor kram Fia

    SvaraRadera