tisdag 18 januari 2011

LPG

Hej vänner!
Hur mår ni i dag? Här är det som vanligt fullt upp!
Igår var jag på lunchdate med min älskling i Nacka Forum. Jag bara älskar det centrumet och det var så trevligt men en lite date ;-)


Igår började jag med min LPG kur också. Det var så härligt, svårt att beskriva känslan. Jag var lite nervös när jag skulle dit men väl där kände jag mig som hemma. Super mysig salong och Annika var jätte trevlig. Det första jag fick var kroppsstrumpan och ett par papperstrosor. Trosorna ok, men tar nog med mig egna nästa gång. Men kroppsstrumpan... Tänk er ett par nylonstrumpbyxor i formen av en dykardräkt. Ja herregud, med lite finess fick jag tillslut på mig den. Sen var det dags att klämma och känna. Jag är väl inte helt bekväm med min kropp än och tanken på att någon ska tycka till om den är väl lite skrämmande. Men hon var snäll, jag har tydligen en jämn kropp så hon trodde att resultaten skulle komma snabbt. Höfter, mage och insida lår har tydligen mycket vatten så där läggs fokus. Sen var det dags att köra igång, det var en ganska skön känsla. Men kort och gott var det som att få en hel kroppsmassage med damsugaren ;-). På fredag är det dags för gång nummer två, längtar...

Vad har ni annars för er en sådan här dag? Vi ska på öppethus i skolan i kväll och innan dess ska jag hinna med städning, träning och en tur till Skärholmen. Inflyttningspresent ska inhandlas till inflyttningsfesten hos min bror och hans tjej på lördag. På tal om lördag, då kommer farmor hit (barnens alltså) och ska vara barnvakt så att vi båda två kan gå på festen. Det blir första gången vi lämnar Philip. Skönt att han ska få vara hemma, men jag är inte orolig jag vet att det kommer gå hur bra som helst.

Nä dags att sätta igång med dagens bestyr!

KRAM C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar