tisdag 11 januari 2011

Nu blir det naket... Inget för känsliga ;-)

Efter ganska mycket velade och funderande har jag nu bestämt mig för att visa mina bilder. Vet inte om ni är så intresserade men jag har kommit fram till att det sporrar mig. Olga frågade för någon dag sedan om hon fick lägga upp bilder på sin blogg och på sin hemsida. Jag tvekade länge men bestämde mig till slut att det var ok. I dag när jag gick in på hennes blogg fick jag en chock. Där var min fläskmage på första parkett!!!! Även om jag visste att hon skulle lägga upp dem så isade det till i magen när jag såg dem. Men helt ärligt, jag rodnar och sträcker på mig lite extra när jag läser alla fina kommentarer. Tack snälla, snälla för fina ord. DET sporrar mig otroligt mycket!!! Ni hittar Olgas inlägg här. Då så, en varning ska utfärdas det är INTE trevliga bilder så är du känslig ska du nog stänga av här. Nya bilder kommer på lördag i samband med viktuppdateringen.

Tar ett djupt andetag ;-)

Första bilden är tagen den 18 november och den andra 22 december
Första bilden är tagen den 18 november och den andra 22 december

Då var det gjort. Nu går jag och gömmer mig ett tag!

Kram C


3 kommentarer:

  1. CAMILLA!!!! Du är så himla duktig!! Fasen vad snyggt :D Inte för att du inte var det innan ;) Jag är grymt imponerad!!

    Lyckospark och massa kramar //Frida

    SvaraRadera
  2. Tack söta du!=). Skönt med en bra kommentar på dessa bilder!!! Nu kör vi, du är väl med? ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jaa, och vilka kommentarer du fått på Olgas sida :D KUL!! Självklart är jag med, hårdträning är det norr om stan ;)

    //Frida

    SvaraRadera