tisdag 25 januari 2011

Rastlös....

Hej vänner!

Hur mår ni idag? Skönt att det snöar igen, jag blev ju lite orolig att det kanske skulle töa bort... *ironi*
Urs jag känner mig rastlös. Behöver ett projekt att ta tag i. Jag tror att det här är kroppens sätt att ladda upp för arbete. Men det är ju lite tidigt. Det är ju jätte länge kvar. Eller nä faktiskt bara en månad drygt. Jag hade sökt en massa spännande kurser som startade den här veckan men eftersom jag alltid ligger steget efter så sökte jag alldeles för sent och fick ingen plats. Jag hade sett fram emot att få aktivera huvudet lite. Nu ställer jag min för hoppning till Botkyrka Kommun att jag kommer in på Matte C kursen som startar den 21 mars. Det värsta är att jag redan börjat jobba då. Men så fort jag hittar en rolig kurs att läsa så krävs matte c, allvarligt varför? Jag som var så dum att jag reducerade det i gymnasiet för att jag inte ORKADE läsa den. *suck* vilket pucko...

Nåja, från de ena till det andra. Har ni tränat än? Ha ha förlåt jag börjar bli tjatig. Så här blev mitt 6:E join th movement pass:

Uppvärmning: Hopprep 1 x 2 min

Utfall: 3 x 12
Armhävningar med lyft: 3 x 12
Benlyft: 3 x 12
Exetube: Axelpress: 3 x 12

Länk till dagens pass hittar ni här.

Nu ska jag se till att Philip somnar och sedan njuta av en kopp kaffe.

Vi hörs i morgon!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar