torsdag 27 januari 2011

Det är mycket nu

Med andra ord är det precis som jag vill ha det :). I går blev det ingen träning och inget inlägg häller. Jag hade fullt upp. På dagen var jag och luncha med mina härliga kollegor på vårt norra affärsområde. Det är helt galet men det kändes som om det var bara några dagar sedan vi sågs. Ni vet Sparrisreklamen där sparrisarna pratar tills de blir frysta och sedan fortsätter precis där dom slutade när dom tinar igen. Precis så kändes det när vi satt där och pratade om olika uppföljningsmodeller och annat. Nu längtar jag tillbaka. jag känner mig så sugen på att få ta tag i allt och forma allt som JAG vill ha det ;-).

Dessutom kom jag in på en reservplats till en Matte c kurs vid Umeå universitet. Så nu ska här gnuggas geniknölar. Jag har ju provat den kursen tidigare men nu känner jag mig riktigt motiverad!!!


I dag var jag och Philip och storhandlade (så om ni ska handla behöver ni in te åka till Ica kvantum, det finns inget kvar) massa massa grejer köpte vi. Jag ska prova på att baka och fixa med lite GI recept. Uppdatering utlovas efter varje provat recept. Jag har ledsnat lite på min havregrynsgröt varje morgon så idag inhandlades nötter och liknande som ska ätas med yoghurt. Här nedan ser du min goooda blandning =).



Jag har precis tränat också pass 7 & 8 kördes igenom och blev så här:

Pass 7

Uppvärmning: Hopprep 1 x 2 min
Knäböj med gymboll:
3 x 12

Smala armhävningar:
3 x 12

Plankan mage ner:
3 x 60s

Exetube: Flies:
3 x 12


Pass 8


Bäckenlyft:
3 x 12

Asymmetriska armhävningar:
3 x 12

Rygglyft:
3 x 12

Exetube:
Framlyft axlar: 3 x 12


Och nu ska jag snart åka iväg med mina bästa tjejer och simma, 1km brukar det bli!

Vänner, ha det bäst!


Kram C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar